poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Podaj dalej

Otrzymałam dziś niespodziewajkę od J. Dark w ramach zabawy "Podaj dalej". Zostałam obdarowana pięknymi kolczykami, garstką kolorowych koralików(które na pewno wykorzystam:) oraz słodkościami. Całą zawartość paczuszki możecie zobaczyć tu, bo ja robiąc zdjęcia na szybko, sfotografowałam jedynie kolczyki :)




Dziękuję serdecznie za wspaniały prezent i cóż... Podaję dalej :)
Dwie pierwsze osóbki, które zostawią komentarz pod tym postem dostaną ode mnie drobny upominek niespodziankę:) Po otrzymaniu przesyłki, powinny ogłosić taką samą zabawę na swoim blogu.
Zapraszam więc chętnych :)


Dziękuję J.Dark za śliczną przesyłkę :)))

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że prezencik się podoba. ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki.
    Ja chętnie chętnie bardzo chętnie :) Mam nadzieje że się zalapałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej.. jeszcze drugie miejsce jest wolne?? To.. to ja nieśmiało się dołączę do zabawy:) Urocze kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z chęcią wezmę udział jeśli jeszcze mogę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jednak nie mogę:( no cóż może będzie jeszcze okazja

      Usuń